zondag 15 mei 2011

Interview en liedje over kansarmoede

1. Mijn interview over jeugdwerk bij kansarme kinderen/jongeren.
Hieronder de link :

 Mijn ervaringen bij dit interview:
Ik heb uit dit interview veel nieuwe ervaringen leren kennen
- Ten eerste is het mooi om te zien hoe deze kinderen omgaan met elkaar en de medewerkers. Deze kinderen mogen nog zo kansarm zijn toch blijven ze lachen en zijn ze ontzettend gelukkig. Dit vind ik ontzettend mooi en doet me soms even stilstaan bij hoe wij als burger zijn in het dag dagelijkse leven.
- Ten tweede vind ik het fantastisch hoe de medewerkers van de speelpleinwerking omgaan met deze kinderen en zich voor hen inzetten alsof voor ze voor hun eigen kinderen bezig zijn.
- Ten derde ben ik de speelpleinwerking erg dankbaar voor hun inzet en medewerking aan mijn zoektocht naar een antwoord op mijn onderzoekvragen.

2. Liedje over armoede:
Hieronder de link van mijn liedje:
Mijn ervaringen bij dit liedje:
- Dit liedje geeft weer wat armoede is maar daarnaast ook hoe je als allochtoon van armoede in kansarmoede kan belanden.
- Ik vind het een mooi liedje in die zin dat we te maken krijgen met kansarme mensen maar ook met onze gewone burgers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten