zondag 15 mei 2011

Mijn ervaringen bij dit werk

Werken aan deze blog was niet altijd even gemakkelijk aangezien er nog veel andere werkjes naast deze blog moesten gedaan worden en ik in deze blog telkens wel tijd moest steken.
Vooral het interview heeft me wat tijd gekost, maar ondanks de tijd die ik erin gestoken heb vind ik dat het resultaat wel gezien mag worden. Daarnaast vond ik het filmen een ontzettend leuke ervaring.
Het maken van de blog zelf vond ik niet zo moeilijk, maar de het lezen en verwerken van de verplichte bronnen heeft me toch wel een hele hoop moeite gekost.
Maar ondanks dat ik veel tijd in deze blog heb gestoken ben ik onzettend blij dat ik eens met mijn eigen ogen dit Jeugdwerk heb mogen beschouwen. Gelukkig bestaan er nog mensen zoals hen, die zich willen engageren voor het welzijn van anderen die het moeilijker hebben in de maatschappij.
Kortom dit was een tijdinamende opdracht, maar ik ben toch blij met het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten